fredag 6. juli 2012

Vinner trukket!!

Da har jeg endelig trukket vinneren av min bloggcandy! :) Jeg brukte en random generator, men jeg er ikke smart nok.. (lol) til å få puttet bilde av resultatet inn her.. Så... Jeg plottet inn tallene en til og med 24 inn i generatoren... Den hostet frem nr 12...

Så. nr 12 får altså dette:


og... nr 12 er....



Arnlaug!!

Det hadde vært kjempe fint om du sender meg adressen din på mailen min yasmin_toelche@hotmail.com og jeg sender deg denne Candyen! :) Håper det er noe du kan bruke oppi der! :) Gratulerer! 

Åh.. jeg må bare dele den ene kolleksjonen til Glitz.. Jeg digger Glitz.. Sjekk ut denne: 



ooo.. som jeg gleder meg til å shoppe disse tingene... :) 

Awesome!

1 kommentar:

Arnlaug sa...

Tuuuusen takk! Tenker eg kan bruka alt oppi der ja;-)