søndag 21. april 2013

a bit of Crazyness...

Jeg er en av de der hvor kreativiteten kommer til meg om natta. Det er ofte jeg ikke får sove fordi jeg ligger å tenker på noe som jeg har lyst til å prøve eller noe jeg holder på med. Da jeg lagde denne layouten var jeg jaggu ikke i seng før 0330...
Jeg er med på to utfordringer med denne layouten. Skissedilla's skisse nr 206. Og Scrap for Help sin April oppgave. Oppgaven hos scrap for help var å bruke boksider på prosjektet du lagde og her er skissen jeg har fulgt: 


Og slik ble det ferdige resultatet! :)  Denne var skikkelig artig å lage!! :)

Jeg har brukt mønsterark og rhinestones, whatnots og tiny alpha fra Glitz Design. Digger Glitz altså!! :)Alt kommer i fra samme serie som heter "Hello Friend"..  Lyspærene er stempler fra 3rd Eye.. de er såå kule!! Blomster fra Prima. 

Er de ikke awesomme? Jeg har også hatt på litt glossy accent på selve pæren for å gi inntrykk av at det er en ordentlig lyspære. Bølgestemplingen oppe i venstrehjørnet er også et stempel fra 3rd Eye. Fantastisk å bruke som bakgrunns stempel! :) 

Et close-up bilde av lyspæren og bølgestemplet fra 3rd eye.. Jeg har også lagd sirkler med vintage photo og faktisk en kopp med te.. men jeg synes ikke arket tok til seg te'n så godt som jeg ønsket så jeg måtte bytte til vintage photo.. :)  Takk for at du stoppet hos meg i dag! Satte jeg stor pris på.. :) 

This is a layout made for two challenges. Skissedilla Sketch and Scrap for help's April challenge. :I've played and stayed up to the nights small hours and made this.. The papers, rhinestones, what-nots and tiny alpha's are all from Glitz design. I love Glitz.. a pity I doesn't use it as much.. lol :) I'm cheep on my glitz papers.. Thanks for stopping by me today.. :)


8 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh den är jätteläcker Yasmin! Känner igen det där med att man inte kan sova förrän man skapat det som cirkulerar i hjärnan ;) Kram!

Synnøve sa...

Kjempestilig LO! Enig i at de lyspærene var flotte.
Klem fra Synnøve

Arnlaug sa...

Kuuuul side! Bra du ikkje fekk sova då;-)

Tusen takk for at du deltar!

Tone-Lill sa...

Knall kul side med såååå mange supre detaljer. Hvem bryr seg om klokka når kreativiteten jjobber som best :)

lillesmor sa...

Fy fillern - denne var rååstilig!!
Kan virkelig se at du har kost deg masse når du har laget den:-)
Takk for at du blir med på hoppen vår, og for alle hyggelige kommentarer.
Ha en fin dag.
Marianne og resten av gjengen i papirdesign

Elisabeth Sarkis sa...

Beautiful page and good work,Thanks for playing whit us at S4H

ANUPAMA CHOUDARY sa...

Love the playful nature of this page, Yasmin! Thank you for playing along with Scrap for Help.

Unknown sa...

Lovely page great details